Navzdory tomu, že každý z nás někdy chodil do školy, a to někdy i přímo do školy zvláštní, je záhodno konstatovat, že co se písemného vyjadřování týká, máme nejednou hodně daleko k ideálu. A i kdyby leckdo z nás chodil do školy třeba i celý život, stejně se to nenaučí. Protože k tomu, aby se někdo naučil tvořit kvalitní texty, je třeba nejprve mít vlohy a tyto potom rozvíjet, aby tyto nezakrněly.
Psaní nějakých těch delších textů tak mnohým z nás činí problémy. To není jako napsat SMS, kde jde o pár písmen, jež se navíc ještě obvykle obejdou bez čárek a háčků. Kdekdo z nás nemá dost bohatý slovník na to, aby se správně vyjadřoval, ne každý má dostatečný přehled v oblasti gramatiky, a ne každý má vlastně i tu svatou trpělivost, již je nejednou třeba projevit, aby vzniklo to, co má vzniknout.
Ale co když prostě někdo takové články nebo další texty potřebuje? Třeba někdo, kdo jimi potřebuje zaplnit svůj web, kdo se jimi hodlá propagovat nebo klidně i jinak něco sdělovat ostatním? Co když někdo potřebuje třeba i celou řadu textů, jenže i vytvoření jednoho jediného je pro něj nadlidský výkon?
Někomu takovému lze vřele doporučit, aby vsadil na copywriting. Tedy aby využil možnost nechat si napsat to, co je potřeba, někým, kdo to prokazatelně umí. Protože stejně jako jsou mezi námi lidé, kteří nedají dohromady ani pár smysluplných větiček, jsou tu i ti, kdo jsou v tomto naopak dobří. Tedy nemyslím ve spojování pouhých několika větiček, ale ve psaní přesně takových textů, jaké jsou žádoucí.
Takovému člověku stačí zadat úkol, sdělit svou představu a výsledek, který stojí za to, je zaručen. Za příznivou cenu může mít každý přesně to, co napsat potřebuje, ale s čím by si dost možná nikdy neporadil. Což je konstatování, nikoliv urážka. Protože každý umíme něco. A u copywriterů je to právě to psaní.